Welcome ...



Postoje dani kada se iz sna budimo lako i zadovoljno, kada otvorimo oči i dočeka nas sunce iza zavese, kada jastuk miriše na lavandu.
Tada sve nekako radimo sa puno elana i volje, zar ne?
Posebno su fina ona jutra kada prvu šoljicu kafe popijete slušajući omiljene pesme.

Moje je jutro počelo tako.
Sama sa sobom, ja ... i sem mene nikoga.
I uvek kažem da sam ja samo ja... I rekla bih da se sve manje plašim tog izbora. Možda sam još uvek malo nesigurna, ali nisam izgubljena kao što sam bila.
Dobro se osećam u svojoj koži! Iako je porasla za pola broja nakon zimskog mirovanja, ona je i dalje savršena.
Priznajem da ima par sitnica koje još nisam štiklirala, ali ... hej! niko nije savršen.
Uostalom, vreme još nije isteklo.

Radost, sreća, dobra volja. Tri magične reči u koje treba verovati, koje treba ponavljati, koje treba vizualizovati.
Onda će sve to i doći. I ljudi dobre volje će naići, možda se zadržati i ostati.

Prolećni vazduh i martovska magija, ponekad sasvim dovoljni pokretači.
Ponekad je dovoljno samo malo da bi se ostvarilo mnogo više.

Neka ovo bude neka vrsta moje autosugestije i svačije sugestije.
I da pokrenemo točak sreće !






Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Priča o mesecu

Bitchy love

Priča o anđelima